joi, 17 septembrie 2009

Oameni cunoscuti si ce au spus ei inainte sa moara

joi, 17 septembrie 2009
  •  Mi-se-rupistii
M-am plictisit de toate.
Winston Churchill, inainte sa intre in coma si sa moara noua zile mai tarziu.

Nu! Nu am venit aici sa tin un discurs, am venit sa mor.
Cherokee Bill, intrebat fiind daca are ceva de spus inainte sa fie spanzurat.

Dumnezeu ma va ierta. Este meseria lui.
Heinrich Heine, poet romantic german

LSD, 100 miligrame I.M.
Aldous Huxley, scriitor englez, autor al romanului Minunata lume noua. Pentru ca nu mai putea sa vorbeasca, i-a scris un bilet sotiei lui. Ea s-a conformat si i-a injectat substanta.

Haide, iesi, ultimele cuvinte sunt pentru prostii care nu au spus destule in viata.
Karl Marx, intrebat de servitoare care sunt ultimele lui cuvinte.

Maine nu voi mai fi aici.
Nostradamus

Beti in cinstea mea!
Pablo Picasso

  • Naivii
Scuzati-ma domnule, nu am facut-o intentionat.
Maria Antoaneta, regina Frantei (1774–1792). Inainte sa fie executata, l-a calcat din greseala pe calau pe picior.

Nu-mi deranjati ecuatiile. 
Arhimede. Dupa cucerirea Siracuzei de catre romani, un soldat l-a somat sa sa prezinte in fata generalului. Arhimede desena figuri geometrice pe nisip in incercarea de a demonstra niste teorii matematice si a refuzat.

Traiesc!
Caligula, imparat roman, in timp ce era ucis de proprii lui soldati.

Dar taranii... cum mor taranii?
Lev Tolstoi

Pamantul te sufoca. Jura ca ii vei face sa ma taie, ca sa nu fiu ingropat de viu.
Frederic Chopin

Unde-mi este ceasul?
Salvador Dali

  • Profunzii
Aceasta este lupta dintre zi si noapte. Vad lumina neagra. 
Victor Hugo

Plec in cautarea marelui Poate.
Francois Rabelais, scriitor renascentist francez.

Este mai bine sa arzi decat sa te stingi incet.  
Kurt Cobain

Este absurd! Este absurd!
Sigmund Freud

Tristetea va dura o eternitate.
Vincent van Gogh

Aplaudati, prieteni, comedia a luat sfarsit. (Formula cu care se incheie Commedia dell'arte*)
Ludwig van Beethoven

* Commedia dell'arte = forma de teatru italian din secolele XVI-XVIII, bazata pe improvizatie, realism, satira si personaje simbolice (Arlecchino, Colombina, Doctorul, Indragostitii etc). Mai multe aici sau pe Wikipedia.

Sursa: Wikiquote

Jimmy

1 comentarii:

Alex spunea...

Frumos, amuzant, interesant, unic. Bravo