vineri, 9 octombrie 2009

Scarile rulante nu sunt amuzante

vineri, 9 octombrie 2009


Pentru cei care nu se descurca prea bine in suedeza, mesajul care apare in clip este urmatorul:
Putem determina mai multi oameni sa urce pe scari si nu pe scara rulanta daca facem urcarea mai amuzanta?
Cu 66% mai multi oameni au ales treptele in locul scarii rulante.
Veselia poate schimba in mod evident comportamentul.
Noi o numim teoria distractiei.
Videoclipul face parte din campania Rolighetsteorin (Teoria distractiei) lansata de producatorul de masini Volkswagen in Suedia si promoveaza ideea ca lucrurile simple, precum un moment de bucurie, îi fac pe oameni sa se schimbe in bine. Daca ne amintim ca Volkswagen in germana inseamna "masina poporului"- asadar apropiata de oameni, simpla, accesibila oricui - si ca Beetle-ul a fost produs timp de 65 de ani si este printre cele mai populare masini, atunci asocierea facuta in mintea consumatorului intre clip si VW devine evidenta.

Jimmy

1 comentarii:

Alexandru spunea...

Superb :)) Desi legatura dintre clip(actiune) si masina e putin ... fortata as spune.